Hopp til hovedinnhold

Bytt passord, sperr kortet eller finn PIN-koden på nett

Lokalbankens kundeservice svarer gjerne på dine spørsmål, men du kan også løse mange oppgaver selv i nettbanken. Helt enkelt!

– Lokalbanken hjelper gjerne kundene når de trenger det. Vi ser likevel at mange av henvendelsene kan løses av kunden selv via Nettbank og Mobilbank. Det kan være både enklere og raskere for kunden, og det gir oss mer tid til den gode rådgiversamtalen der den trengs, sier Direktør for personmarked i Helgeland Sparebank, Dag Hugo Heimstad.

Dette kan du løse selv i Nettbank og Mobilbank (krever innlogging):

I tillegg kan du løse mye selv på hsb.no, deriblant:

Du kan også finne ny og oppdatert informasjon om våre produkter og tjenester på hsb.no.

Mer selvbetjening – bedre rådgivning

Digitale løsninger er verdsatt av kundene; både selvbetjent lånesøknad og tjenester fra kundeservice har økt betraktelig i tiden vi har bak oss. Over 70 prosent av kundene i Helgeland Sparebank søker nå om lån og opplån via bankes nettside.

Selv om de digitale tjenestene brukes mer enn noen gang, spår Lokalbanken at den gode rådgiversamtalen bare blir viktigere og viktigere:

– I disse digitale tider blir det lokale og nære viktigere enn noen gang. Derfor blir det mer av både flere fysiske møter, telefonmøter, videomøter, kundearrangementer, nyhetsbrev og personalisering i digitale kanaler i fremtiden.